Sunday, February 26, 2012

#OPI nails

So, people that know me, KNOW, that I, am always doing my nails, I can't live without a mani, of course by ME.... decided to finally use stones and links, thanks to OPI, I was able to execute my lovely manicure, I used all of my favorite designs, leopard, lines and tribal, and I'm not gonna lie I'm very proud of the outcome

Por lo tanto, las personas que me conocen saben que yo, siempre estoy haciendo mis uñas, no puedo vivir sin una mani, por supuesto, por MÍ .... finalmente, decidi utilizar las piedras y los enlaces, gracias a la OPI, que era capaz de ejecutar mi manicura preciosa, he utilizado todos mis diseños favoritos, leopardo, líneas y tribales, y yo no voy a mentir que estoy muy orgulloso de los resultados
.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...